Sklep >> Części do ciągników >> Ursus >> Opony i koła C-330 tył i przód

Opony i koła C-330 tył i przód

Marka Ursus jest uznawana za synonim mechanizacji polskiego rolnictwa. Ursus C330 wciąż należy do grona najpopularniejszych ciągników na polskiej wsi. Model ten sprawdzi się na ziemi o powierzchni do 15 hektarów. Zalecamy, aby w ciągniku Ursus C-330 zamontować opony rolnicze w odpowiednich rozmiarach. Opony c 330 przód rozmiar: 6.00-16 i w zależności od opon przednich, opony c 330 tył: 12.4-28 lub 11.2-28 lub 9.5-32. Przy pasowaniu sprzętu, pamiętaj, że opony Ursus C-330 należy dobrać tak, aby oś przednia zgrała się we właściwy sposób z osią tylną.

Przyczepność

Pamiętaj - opony to jedyny kontakt Twojego pojazdu z drogą, więc ich przyczepność odgrywa zasadniczą rolę dla Twojego bezpieczeństwa. Od przyczepności opon zależy Twoja zdolność do hamowania, skręcania, przyspieszania i zachowania stabilności. Zarówno opony tylne do c 330 jak i dętki do c 330 przód zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić przyczepność w określonych warunkach pogodowych i drogowych.

Długowieczność

Opony Ursus C-330 są znane ze swojej długowieczności. Cieszymy się opiniami licznych klientów, którzy chwalą sobie nasz produkt, użytkując go przez lata. Wytrzymałość Opony ursus c 330 przód i tył są w stanie wytrzymać pracę w trudnych warunkach. Wytrzymałość opony to jej zdolność do pokonywania codziennych zagrożeń, nasze produkty o wzmocnionej konstrukcji nadają się idealnie.

Różnica między oponami c 330 tył, a przód

Jak wiadomo podczas przyspieszania ciężar pojazdu przesuwa się na tył, co oznacza, że większość łącznej przyczepności zapewnia tylna opona. Opony tylne do c 330 przeznaczone do użytku w warunkach mieszanych lub mokrych będą miały wzór bieżnika w kształcie litery "V", który jest skonstruowany w taki sposób, że punkt "V" wzoru bieżnika jest skierowany w stronę przodu pojazdu podczas kontaktu z powierzchnią drogi, tak aby wspomniany powyżej czynnik "przeciągania" miał ładną, ostrą, płaską krawędź, która przecina i kontaktuje się z podłożem, gdy punkt styku przesuwa się do tyłu. Opona musi być tak skonstruowana, aby naprężenia służyły do pchania, a nie ciągnięcia, jak to ma miejsce w przypadku opony tylnej. Polecamy również sprawdzenie innych części do ciągników C-330 na naszym sklepie.

Poznaj historię naszej firmy. Cenimy sobie profesjonalność i możliwie najlepszą jakość za najniższą cenę.

Wejdź na archmielewski.pl

Nie zapomnij zobaczyć

Pomoc

O firmie

Copyright 2023 Arsklep